你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月30日星期三

小改變,大改善!

我同老公同好多香港人一樣,習慣對住部電視機食飯。差唔多睌睌如是。

最近屋企嚟咗位小客人,佢叫Hayley,响boarding school讀緊中三。由於term break嘅關係會係我哋屋企住幾日。Hayley係我同老公眾多留宿過夜嘅朋友仔當中年紀最細嘅,因此我同老公亦盡量留意照顧佢多啲。

至從Hayley加入我哋嘅飯局之後,由於梳化唔夠大,我哋最近番番去飯枱度食。估唔到竟然因此而得到'小改變,大改善'嘅收效。响飯桌上你一言,我一語;我pass張紙巾俾你,你又幫吓我夾餸。單單係傾談時能望住對方,一段普通嘅對話頓時變得既生動又活潑。

一天雖有二十四小時,但其實真真正正同家人見面嘅時間每日可能先得三至四個鐘。其中好多時重要包括埋沖涼,傾電話,上網,打機.....可能我哋不自覺地將同家人嘅溝通時間用'攝罅'形式馬馬夫夫咁帶一帶過就算,隨時打機嘅態度仲緊張認真過同阿媽傾計。

聖經裡面有句好正嘅金句:因 為 你 的 財 寶 在 那 裡 、 你 的 心 也 在 那 裡 。(馬太6:21) 同老公結婚時間越耐,越覺得關係嘅長闊高深非常在乎你願意投資同付出多少。

天父啊!願祢叫我生活上嘅大小習慣,都能做到榮神益人!

2 則留言:

匿名 說...

Dear Irene & Rod

真係多謝你哋照顧 Hayley,又唔怕佢煩,又肯招呼佢係你哋度住。等佢响英國都好似响屋企咁有餐好餸食,同埋有張舒服嘅床瞓覺,最緊要重有電視睇添,重好過係香港,真係好嘞﹗Hayley 話好鐘意同你一齊煮飯,實在好好玩!佢話下次放假都想再嚟過同你哋一齊玩喎!

Hayley 媽咪

匿名 說...

HI Irene,

We have arrived HK safe and sound. Thanks for the arrangement. I was able to sleep well too. Thanks Thanks.

Miss you guys already.

Love in Christ,
Anissa and Symond


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)