你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月4日星期五

認識祢+你真好!

四日無寫Blog,我自己都心掛掛。呢個星期我真係忙到飛起。但係忙唔緊要,最緊要忙得嚟開心嘛!

嚟緊嘅禮拜日Choir將會幫手帶詩。感謝神賜與我今次嘅Worship Theme為 '向君王歡呼!'。 天父inspire我嘅詩歌我首首都非常鐘意。特別係第一首 '認識祢真好'。每一次唱呢首歌時我個心都有'甜到漏'嘅感覺!然後再睘固身邊嘅弟兄姐妹,加埋天父對我所做咁多咁好嘅事,我真係要從心由衷咁講聲:天父!認識祢真好!各位弟兄姐妹,能夠認識你哋真好!!!

3 則留言:

L 說...

見到你地咁開心o既樣,令我真係好掛住大家﹗祝你地Worship順順利利﹗

匿名 說...

Irene, 多謝你的相, 你可否send 張相的full version比我 ?? 我都想加入我的xanga 到, 比我香港的弟兄姊妹看看我在這裡的弟兄姊妹.
仲有呀, 對不起今日返唔到崇拜, 因為有些事情要處理, 所以未能還到隻CD 比你. 放心啦, 我星期四晚會帶去練歌架啦.

Felix

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Felix,

無問題!俾我你嘅email 先啦!

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)