你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月28日星期一

聖靈能令條氣順番哂!

最近我公司將有同事離開。我自問同佢唔算熟,但見面時都有幾句傾。

响呢位同事決定resign之後同公司之間發生咗啲問題。可能佢嘅想法係我都就快唔做喇,仲執得咁正做セ?而公司態度就係規矩係唔會因為員工將快要離職而有所不同。到最後佢雖然照番公司規矩做,但態度就明顯唔同咗。

噚日係佢最後一日返工,我好有禮貌咁叫佢過嚟見一見我,第一次佢聽唔到,第二次聽到但頭都不抬問我'做セ事?', 再重覆第三次時佢依然無抬起頭望我,竟然問佢身邊嘅其它同事'佢講セ嘢?' (指我),於是其它同事加大聲量話,'Irene話想見一見你呀!'。跟住佢先至施施然嚟見我。我雖然內心已經係火都嚟,但感謝神,我亦盡量用最好嘅態度同佢交談。

同事行開後,我仿彿好似聽到一把來自魔鬼嘅聲音話,'車....佢都就走喇,仲乜仲對佢咁客氣?反正佢態度咁串,仲唔整番個下馬威俾佢嘆吓?',幸好聖靈立即過嚟擋駕,'所 以 無 論 何 事 、 你 們 願 意 人 怎 樣 待 你 們 、 你 們 也 要 怎 樣 待 人 . 因 為 這 就 是 律 法 和 先 知 的 道 理 。 ' (馬太7:12); '不 以 惡 報 惡 、 以 辱 罵 還 辱 罵 、 倒 要 祝 福 . 因 你 們 是 為 此 蒙 召 、 好 叫 你 們 承 受 福 氣 。' (彼前3:9)。 感謝神!我靠着主嘅能力能站立得穩,不至失見証。

在回家途中,我內心既充滿感恩亦同時充滿感慨:感恩係因為神嘅靈與我同在,叫我放工後立即將一切拋諸腦後,開開心心返屋企;感慨嘅係一件看似微不足道嘅事竟能令人性格改變,叫嗰位同事臨走前都耿耿於懷。我求天父祢嘅平安能幫助同事釋懷,讓佢响新嘅工作裡有更多機會去明白經歷祢。

5 則留言:

匿名 說...

多謝 irene 你o既分享,知道不可以憎和愛同一個人,愛一個人要愛到底,正如 耶穌愛我們每一個人到底, 雖然我們不是這樣可愛。

ahken 說...

Well done Irene. Proud of you.

Unknown 說...

Irene
Thanks for your sharing. I am praying for you.
MHLWFans

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Thank you so much for all of your support and love! Dear Ken, don't be proud of me la! However let's be proud of the wonderful God who gives His life in order to show us what love truely is! Amen!

Rod 說...

I'm not proud of u then.. but, still i want to say.. Well done..

TPLW


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)