你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月8日星期二

一個好正嘅星期日

首先,多謝所有幫忙worship嘅詩班弟兄姐妹,賜與我一個非常喜樂、好warm、好活潑、好彭拜嘅主日敬拜!同時亦要非常感激一班超正同committed嘅musician team。 有啲弟兄姐妹就算忙到飛起,又有考試又有工作,但到rehersal day 嘅時候全部都準時出席同落足心機參與不同意見,你哋個個都好正呀!

我亦想多謝PA同PO team。因為你哋嘅幫忙會衆同埋我哋先可以好smooth好安心咁一齊敬拜神!當然仲有後其加工嘅Esther同Kevin嘅錄影啦!麻煩哂!

最後,我最感謝愛我嘅天父,一次又一次讓我係敬拜中經歷祢嘅大愛同大能。我每一次係台上敬拜祢,感覺每一次都同祢有零距離嘅接觸。神啊!求祢繼續帶領我,去活出一個豐盛敬拜嘅人生!Yeah!

以下係我係星期日影嘅隨便照,enjoy!

3 則留言:

Unknown 說...

喂喂著作人,點解啲相click佢冇得放大架?莉莉安嗰個可以ka bor, 整整佢好喎!

Anyway, 多謝妳share啲相,我都將個clip upload 咗上Picasa啦!

http://picasaweb.google.com.tw/Esther1213/SundayWorship060507/photo#5062350751996716610

o\^o^/o

ahken 說...

哈哈最後張相個編排真型...好似紅花會開會咁,中間仲有個光頭堂主添.勁!

L 說...

睇咗你地個Worship嘞﹗除咗聽到Choir啲和音外,亦聽到會眾雄厚o既歌聲,好正喎﹗
Praise Team好似有新人加入喎﹗真係好嘞﹗
有大埔劉華坐喺喥做監督,點解四嫂都敢搶鏡﹖


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)