你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月11日星期五

In His Time

詩班今個May Communion會獻唱詩歌 - 在主裏的時刻。

我個人覺得,無論係帶詩、Choir獻詩、甚至係自己响家中彈琴敬拜神,要投入敬拜先要明白歌詞嘅內容,將神曾經同我經歷嘅响唱詩歌時回想,我就每一次都好容易讓詩歌去帶領我嘅情感,讓神嘅靈去感動我。

最近我唱歌時,望住份歌譜,我開始有個新嘅習慣 - 我會响度諗,究竟呢個作者去為呢首歌作曲、填詞時係一份點樣嘅心情?佢究竟同神一齊經歷咗啲セ嘢,令佢有咁大嘅感動嚟寫出我手上嘅歌譜?

我係好耐之前,當我係Mauritius初信主時,我已經識得唱呢首歌In His Time. 嗰陣時仲未話好鐘意音樂,初初聽呢首歌時我無乜嘢特別嘅感動,仲覺得呢首歌有啲悶添。

好多謝Anson嘅分享!真係估唔到事隔多年,我竟然會係SOC再唱呢首歌。今次仲有幸可以睇同聽到原著係點樣添。

我絕對估唔到一首主旋律聽落咁簡單嘅歌,會有咁浪漫嘅beginning。感覺就似睇到一個彈緊琴嘅少女,身邊有個風度翩翩嘅男友,手執玫瑰,靜靜地,深情地去欣賞呢位少女嘅演奏(我嘅想像力係咪好勁呢!!!)。

我係到諗,浪漫嘅時刻其實係現實生活中真係無乜幾何。特別係當你結咗婚,諗起今睌食乜餸都諗到頭都大埋時,你更加唔會諗起任何有關 '燭光睌餐','柔和音樂','翩翩起舞' 呢啲字眼。你或許只係諗到啲最basic嘅,如 '今朝煲湯今睌飲,今睌煮飯至有得食' 之類.....

然而每次我聽番Yvonne一次又一次彈呢首歌嘅時候,我個心都忍唔住係度同天父講,我雖然幻想唔到同天父祢一齊食燭光睌餐呢啲好傻傻更更嘅想法,但我求主祢唔好叫我生活嘅壓力,工作嘅緊迫,家庭嘅需要而乏略咗同祢一齊嘅甜蜜,寧靜嘅時間。當我應付緊生活時所做嘅嘢未必係我真正想做或enjoy去做嘅事情;但我look forward to 每一次我係祢嘅靈裡面享受嘅平靜,安穩,寬慰嘅浪漫時間。因為我知道,只有
那 等 候 耶 和 華 的 、 必 從 新 得 力 、 他 們 必 如 鷹 展 翅 上 騰 、 他 們 奔 跑 卻 不 困 倦 、 行 走 卻 不 疲 乏 。 (賽40:31)

In His time, in His time
He makes all things beautiful in His time
Lord, pleasse show me everyday
As You're teaching me Your way
that You do just what You say
In Your time
In Your time, in Your time
You make all things beautiful in Your time
Lord, my life to You I bring
May each song I have to sing
Be to You a lovely thing, in Your time

Ecclesiastes 3:11 "He hath made every thing beautiful in His time."

2 則留言:

ahken 說...

哎吔劉華哥你老婆話"浪漫嘅時刻其實係現實生活中真係無乜幾何"喎...係咪你太focus喺娛樂界發展呀

匿名 說...

A very sweet sharing.. Thanks Irene :-)


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)