你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月10日星期四

5th May Worship 美好回憶重温

唔該哂Esther同Kevin嘅video拍攝同剪接!以下係5th May Choir Worship嘅video重温!Enjoy!

http://picasaweb.google.com.tw/Esther1213/SundayWorship060507/photo#5062350751996716610

2 則留言:

Unknown 說...

係呀, Last Sunday嘅敬拜我覺得好喜樂,好warm呀!感覺好正! Add Oil呀!

喂,大埔劉華&大埔劉華太座,Go back to上次個Blog, 你哋又砌埋Praise Team? 好厲害喎! 我覺得幾好呀, Now that Laylayon & AhKen are not here, 要靠你哋將喜樂,活潑,彭拜帶俾Praise Team 佢哋 Ya Ma!

Mill Hill劉華歌迷+太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Mill Hill 劉華太座, 好掛住你呀!無見你一排係我同Lilian嘅blog度,都知你忙架喇!

喂喂,我同大埔劉華响Praise Team 到係路人甲同乙喳!咁啱有分享時間咪一切分享吓囉。不過Praise Team 啲歌真係好好聽架!

多謝你哋鼓勵!我會靠着主繼續努力嘅!
=)

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)