你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月24日星期四

輸咗場波,但識咗個friend!

雖然我哋全部人都有哂最好嘅準備:Sammie早早就到四嫂屋企幫手煮大鍋鈑,Anissa同Symond噚日就整定一煲美味嘅牛尾煲,四哥出動埋video機諗住錄低我哋贏波後嘅癲狂情況,我就買定Krispy Cream Donuts當肥仔甜品,大埔劉華不斷講笑,而Terry就...不斷嘈嚟鼓勵大家士氣,一次又一次同大家派定心丸,今場Liverpool必勝......

睇吓!諗住好餸配好波架嘛...
呢鍱燒肉雖然燶燶哋,但卻好好味!

開飯lu!!!

你睇吓!四哥仲開埋支紅酒支持紅衫隊添!

無耐到最後都係....唉.....

當中有個以靜制動嘅新相識弟兄小吉,為咗保持風度同儀態一直心裡默默咁支持AC Milan...小吉弟兄!Nice to meet you! 下次你太太小雲返嚟London一齊嚟我屋企再'嗲'過啦!

3 則留言:

匿名 說...

Nice photos wor!!! Yes ar ... shame about the result but it was only a football game after all! We all had a great time with the yummy food. We will really miss the dinner parties =(

Terry

匿名 說...

Wah..Irene, you are so efficient! Though Liverpool didn't manage to win, Symond and I had such a great time with you guys. We are going to miss you all so much.... "Lan Tai", 大埔劉華, 四哥, 四嫂, Terry, Sammie, 小雲同小吉. Thank you so much for the wonderful friendship.

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Sammie & Terry , Anissa & Symond,

你哋都仲未走我同TPLW已經好唔捨得你哋喇!特別係噚睌臨別依依嘅時刻。我本來想影低佢,但到最後都無,因為我唔鍾意重温離別嘅片段。

我會繼續update我個小小blog架喇,記住間唔中check吓喎!留埋言就更好喇!

-好唔想你哋走嘅TPLW太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)