你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年5月4日星期五

各位書生,加油呀!

雖然好多人都話做學生嘅時間係最無憂無慮嘅,但若果再俾我揀我都係鐘意做嘢多啲。主要係因為我好怕考試。

我唔怕做project,寫essay, 做assignment,但要我將成年讀嘅嘢响兩個小時內死記難背出來,我真係無呢個能耐同把握。直到今日每當我工作壓力大嘅時候,我嘅潛意識就會係夜睌發夢時通常都發埋啲係學校考試,對住份睇唔明嘅試卷,頭昏腦脹,感覺想暈想嘔嘅夢。到驚醒後個心都依然係久久不能平服嗰種恐懼感。我自己都覺得自己好傻!

細個時對壓力處理完主全係靠同朋友傾訴,皆因大家都正在面對同一處境,有同感嘛。直到認識主耶穌,每當温書温到想放棄,覺得萬念俱灰時,我都會停一停,走去揾我個大細佬,佢彈琴,我唱歌。大家一齊响詩歌裡重新得力。而我最細嘅細佬David(响church度彈過結他嗰個)一聽到音樂聲,佢嗰陣重好細,唔太識唱,但都會入嚟聽詩歌。音樂,响我哋三姐弟中由細到大都飾演咗一個重要嘅角色,係連系我哋三個其中一樣好重要嘅bonding。

身在異鄉,有好多弟兄姐妹都係一個人搞掂起居飲食,生活一切大小所需都要自己落手落腳砌掂佢。考試其間壓力大,要捱過一啲都唔容易。My dear Rendtorff, Josh, Lay Hui, Loretta, Cecil, 宇安,偉鵬,Kevin, 阿Tim, Lesley, Amy.....等等等等嘅弟兄姐妹,加油!係每一個温書温到三更半夜嘅睌上,我哋嘅主耶穌亦在你身旁,陪伴左右,一齊渡過艱難時段!

耶 和 華 是 我 的 力 量 、 是 我 的 盾 牌 . 我 心 裡 倚 靠 他 、 就 得 幫 助 . 所 以 我 心 中 歡 樂 . 我 必 用 詩 歌 頌 讚 他 。(詩28:7)

堅 心 倚 賴 你 的 、 你 必 保 守 他 十 分 平 安 、 因 為 他 倚 靠 你。(賽26:3)


我會為你哋祈禱架!

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)