你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月30日星期一

我每日都要早啲瞓!

有好多弟兄姐妹都知道我住嘅地方同工作Office相距好遠。如果地鐵無delay嘅話我大概要預兩小時door to door返工。即係話來回要成四個鐘嘅時間。因為咁最初搬屋時大部份嘅弟兄姐妹都唔係太支持我呢個決定,連老公都好擔心我身體未必捱得住。感謝神!除咗腰骨痛之外我同老公响 '新居' 度真係住得好開心。每日經過週圍綠油油嘅路行去搭車時,我內心都充滿感恩。而每日放工回家嘅時間亦係我全日嘅highlight! 總係急急腳等唔切快啲返屋企咁!

可能好多人都有我相似嘅感覺,總覺得响屋企嘅時間過得特別快。食完睌餐,睇一陣電視,沖埋涼,上一陣網,眨下眼就已經十一、二點。最初我同老公都覺得成日返工咁辛苦,早啲瞓咪好唔抵!點都要拖到十二、一點唔知做咗啲セ先肯返睡房,仲要睇多一陣電視同書先終於肯熄燈瞓覺。可能而家年紀不及以前,第二日起身感覺好似無瞓一樣!成個人散哂咁!所以今日我同老公都要決志,每日起碼早半個鐘頭瞓,主要都係要好好保重身體,每日都要將最好嘅精神做好神所賜與嘅工作!


係箴言第三章咁話:

我 兒 、 要 謹 守 真 智 慧 和 謀 略 . 不 可 使 他 離 開 你 的 眼 目。
這 樣 、 他 必 作 你 的 生 命 、 頸 項 的 美 飾 。
你 就 坦 然 行 路 、 不 至 碰 腳 。
你 躺 下 、 必 不 懼 怕 . 你 躺 臥 、 睡 得 香 甜 。


噢!唔寫啦!大家都早啲休息喇!Good Night!

4 則留言:

Leslie 說...

哈哈! 我都同你一樣, 要用比其他人多既時間去返工. 係就係好似辛苦d. 不過我就覺得睇吓你點利用d travel 既時間. 可以諗吓神, 聽吓歌, 睇吓書又得. 諗吓blog既題材都好呀~!!

祝身體健康la!!!!!!

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Agreed! 我通常都用搭車嘅時間嚟做worship prep, 靈修,學新歌等等嘅事。等遲啲我部小小Palm到埋嘅時候我就可以密啲寫blog架喇!我心急呀!

-大埔劉華太座

L 說...

過咗幾日嘞喎,你有冇真係早啲休息呀﹖

Irene Lau-Lau-Lau 說...

真係好難為情....有幾晚早少少瞓囉!其他時候都少少夜瞓囉.........我真係要加多啲油!!!


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)