你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月16日星期一

感激!感人!感嘆!感動!


首先,我要誠心誠意咁多謝各方好友、五湖四海嘅弟兄姐妹,俾我勁大量嘅支持同鼓勵!實在感激!

終合多方面嘅回應後,可以話有好多弟兄姐妹都好look forward to 我嘅next blog,實在感人!

而更有絕大部分嘅弟兄 - 無錯, 主要係弟兄 - 都唔係好相信我都會坐定定响電腦面前寫blog,實在令人感嘆!

而更加估唔到嘅係你 - 無錯,唔好兩頭望,我係講緊你呀!- 竟然會返嚟呢個blog度讀緊呢個message, 實在令人感動!

各位,你哋實在令我感到... 感到....好温暖呀!!!

3 則留言:

L 說...

你寫嘢個Tone同你平時講嘢Exactly一樣,睇你個Blog就好似企喺你面前聽你講嘢咁﹗好得意啊﹗加油呀姊妹﹗

Leslie 說...

無錯, 好鬼正, 好鬼好笑. 加油呀! 我地真係每日都會睇你個Blog.... 至少一次...仲睇埋所有comments tim .

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Laylayon & Leslie, 睇完你哋啲咁超鼓勵性嘅comment, 我只可以講一句:我已經充滿力量呀!!!!

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)