你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月18日星期三

BaBy 改名狂想曲


每次返church, 有一個弟兄,每次佢嘅出現,輕微嘅話會令人心跳加速,頭暈得一陳陣;嚴重嘅會令人尖叫,手腳不能自控!需然絕大陪份中招嘅都係以女性為主,但據知連80-90年代巨星如萬子哥都難逃一刦!而唯一嘅治癒方法除了立即'嗡' 埋去,向佢下跪,然後講出以下是但一句如,'你好靚仔呀!' or '你真係好得意呀!' etc.... etc... 之外,別無他法!佢係邊個?Da la! 咪就係馬尾哥同蘇珊娜嘅愛情結晶品,Baby Christian 小允祈啦!

記得我同劉華仔未搬之前,小允祈都仲未出世。馬尾哥同蘇珊娜來我家嘅次數密到我差啲想醒條鑰匙俾佢哋!每次嚟到馬尾哥一定要make sure 我殘舊嘅梳化已經被佢英偉嘅身段坐到凹哂先走得開心。我哋兩對公婆天南地北セ都大笑一餐。其中印像較為深刻嘅係同我哋將來出世嘅BB改名有關。

由於馬尾哥姓袁嘅關係,經過我同劉華審慎嘅考慮下,我哋提供咗从以下嘅個人意見:


Chinese Name: 袁估綠 - 滲入咗絲絲環保嘅意識
English Name: Dum Dur Yuen - 散發着做人處事圓滑成熟嘅態度

但當我哋知道袁生袁太同Baby改嘅中英文名字後,我兩夫婦終於都體會到セ嘢係剛柔並重,集合中西文化嘅和諧協調精神!我兩真的自嘆弗如!

雖然我同劉華仲未有BB, 但熱情嘅馬尾哥同蘇珊娜也一樣為我兩夫婦費盡心機咁諗咗幾個名,要求我哋認真考慮一下。由於劉華話佢鐘意生仔多啲,所以袁生袁太亦體貼地供應多啲BB仔名:

Baby Boy: 劉備
Baby Girl: 劉備娣 (咦......?咁似.....)

Baby Boy: 劉定堅 (咁...係流定堅呢?)
Baby Boy: 劉胡蘇 (.......佢大個咗決定唔留咁使唔使改名?....)
Baby Boy: 劉龍 (雖然睇落單字都幾型,但聽落好似....唔係幾衛生咁.........)

馬尾哥!蘇珊娜!真係辛苦兼麻煩哂喎!咁難諗既都比你哋諗到!好掂呀!幾時得閒再上嚟食飯呀?

各位弟兄姐妹, 若果天父真係允許我有BB+有時間+勁無聊嘅話,我到時或者整番個網上民意調查,睇下你哋又有無啲更型+正+勁嘅BB名啦!哈哈哈!

PS: 特別鳴謝馬尾哥珍藏嘅沙龍!

2 則留言:

匿名 說...

大埔劉華太座

Christian好handsome呀!!!

有弟兄姐妹亦供應我啲BB仔名:
1. 李X誠
2. 李Pang
3. 李老X
其中my favourite is 李X誠. 無錯, 估中, 銀兩多呀!

MillHill劉華fans&太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

MillHill劉華fans&太座

啲沙龍真係勁正!真係無論我寫セ嘢都比啲相搶哂鏡!

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)