你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月23日星期一

彭伯伯!祝你早日康服!

親愛的天父,

好開心!剛收到郭先生嘅電郵,知道彭伯伯終於都醒番啦!感謝天父聆聽教會咁多弟兄姐妹嘅祈禱!天父,祢真係好!

知道彭伯伯行動唔係咁方便,身體仍未完全康復。神啊!求祢繼續醫治彭伯伯。希望能夠係不久嘅將來再見到彭伯伯好精神咁响教會到出現!

知道彭太太佢連日來也奔波勞碌,也懇求神祢支持佢身心靈嘅需要。願彭太太係祢嘅靈裡每天都充滿力量和平安。當彭太太覺得憂慮又或者夜睌瞓得唔好時,願神祢陪伴佢左右,擔當彭太太嘅憂傷。

神啊!多謝祢聆聽我嘅禱告。簡單嘅祈禱奉主耶穌基督名求,阿門。

1 則留言:

ahken 說...

Yes amazing grace


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)