你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月24日星期二

老公!你係得嘅!

今日我嘅新notebook到咗!好開心!自己之前個部實在太舊,假若我想打開一個較多動畫嘅網站,將需時大慨係沖一杯荼或彈本首歌嘅時間!雖然我部新機唔係最勁同powerful,但係起碼依家係沖咗杯荼後就再無時間飲lu...直係好!

話說今朝早我花咗成個早上幫部電腦做setup。但無耐搞來搞去都上唔到網。以
我咁無耐性嘅性格實在係等唔切我老公放エ返嚟整。於是我立即IM我美國嘅大佬問吓セ嘢係network key, セ嘢係呢樣同嗰樣。無耐我大佬雖然施展哂渾身解數,但我仍然係唔知發生乜嘢事......成個朝頭早都好無耐咁望住部機...............

好唔容易先等到我老公放公返屋企!而我老公當然係繼續佢嘅生活routine而唔會立即幫我整部機啦!終於等到佢食完飯,食生果,睇完戲,上埋網,飲完荼....之後,我老公就响我沖完涼,彈完琴,覆埋mail嘅時間令到我嘅小小notebook生龍活虎!佢老婆我實在係自愧不如 + 嘆為觀止!

老公!你係得嘅!

10 則留言:

L 說...

乜咁啱呀?我琴日重新裝過部機,都係搞咗成日啊﹗

ahken 說...

You know what's 咁啱? Both of you have a computing degree!

Leslie 說...

嘩嘩嘩! 大埔劉華勁喎. 喂, 我部洗衣機好似有d問題, 幾時過來香港幫我fix ?

Unknown 說...

大埔劉華太座,

喂, 我Change做大埔劉華Fans可以Ma?

Mill Hill劉華Fans太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Ah-Ken,

我邊度有computing degree呀...我依家正在讀緊C9 Management Course.我諗都應該有排讀喇-因為最終嘅專業資格就係唔使返工,淨係做全職C9呀!

-大埔劉華太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Mill Hill劉華Fans太座,

吓?但係阿劉華仔又問番你可唔可以轉做你Fans渦......

-大埔劉華太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Lilian,

你部機買咗無幾耐咗喎,咁快又要重新裝過嘅?

-大埔劉華太座

ahken 說...

喂回水呀兩日都冇post野

Irene Lau-Lau-Lau 說...
此留言已被作者移除。
Irene Lau-Lau-Lau 說...

Wai Ah Ken,

24th Apr posted 2 ah! One is coming up tmr gar la! Be patient la..

Mo Dak 回水 gar...
=PP

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)