你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月16日星期一

立即執行大行動!!!


大件事!大件事!

我哋S.O.C.出咗名文質涁涁,斯斯文文,絕對係有公子模範嘅Benson弟兄,將會用行動嚟為建堂籌款出心出力,正式决定參加將於五日五日(星期六)舉行由W.M.C.步行至甘霖堂(U.R.C.)嘅步行籌款活動!路線長約9英里!無錯!係9英里呀!

跟據車神勁靚女嘅準確估計,就算以佢個手咁棘嘅車都要大概揸45分鐘!無錯!要揸45分鐘呀!

如果正在讀緊呢個Blog嘅你,都好似我咁,雖然睇落都可以為physical賣健身廣告,但其實physically又掙少少嘅話,唔緊要!你只需要响下次返教會時跟着以下嘅suggestion做就very good 架啦:

Step 1) 立即去塭Benson弟兄
Step 2) 見到面後用雙手大力踏實佢膊頭
Step 3) 同佢講以下說話,' 好兄弟!做得好!我撑你!'
Step 4) 諗都唔諗,亦千祈唔好諗,立即打開何包,將所有銀兩晨沙全盤托出!
Step 5) Mission Completed!

又或者你可以先响呢個blog度留言,講出你支持嘅說話同sponsor 嘅銀兩數目,Benson 弟兄就可以mark 低遲啲塭返你都得!

而各位海外嘅弟兄姐妹,我哋亦非常需要你哋嘅待禱支持架!

總之一句講哂:
建堂籌款,你我有責!立即執行大行動!

7 則留言:

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Benson,

身為小小Blog嘅寫作人,我緊係撑你啦!好兄弟!做得好!我同大埔劉華一共支持四十鎊!我會提我老公俾你架啦!(唔該哂老公!)

Go Go Fighting!

- 大埔劉華太座

匿名 說...

Dear 大埔劉華太座,

請更改揸車要30分鐘到達甘霖堂,唔係45分鐘。除非遇上大塞車啦,咁就好難講。

*女車神上*

匿名 說...

開張大吉
amy x

ahken 說...

wei Irene i'm waiting for ur next blog ah

L 說...

大埔劉華太座,
你真係夠義氣,出錢又出力,幫朋友喺個Blog度賣廣告﹗

Unknown 說...

Dear 大埔劉華太座,

Oh, oh so nice to connect to everyone, especially Lillian & Ken.
I disagree with 女車神, 揸車要45分鐘到甘霖堂,唔係30分鐘。除非我揸啦! 我先係女車神!!! But 唔好 tell我老公.
Well done Benson - we will definitely support you!
Looking forward to the next Blog

Mill Hill劉華太座+劉華Fans

Irene Lau-Lau-Lau 說...

致Mill Hill同Redbridge嘅兩位車神勁靚女,

你哋兩個可能平時習慣逢燈衝燈,逢車過車嘛,我睇如果俾你哋楂唔使半個鐘潻啦!勁!

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)