你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月22日星期日

劉華仔生日快樂!

為慶祝劉華仔年年二十五歲生辰之喜,劉府由十八號星期三到今天二十二號已經分別咁大事慶祝長達四餐之久!劉華仔真係切蛋糕都切到手軟!唔好講咁多!我哋馬上去(相)片!



18/04: 我哋6th May worship 嘅P.A. 同musician team一齊練歌同分享。當然唔少得豐富嘅晚餐相伴啦!興奮之情和劉華眾多嘅生日會實在是不徨多讓!Esther, Yvonne, 多謝你哋嘅丈義相助!如果唔係我真係搞唔掂呀!


21/04: 緊接住嘅係Raymond & Stella家嘅九大簋豪門夜宴!





呢一晚除咗有幸見識到Albert 同 Irene兩位食家嘅專業名酒推介, 韓國Sake'百歲酒'之外,佢哋仲好慷慨咁分享佢哋嘅私人真藏法國名釀。由於支酒嘅label 紙實在係太舊嘅關係,年份係睇唔多清楚嘅。但係以我個人估計呢支酒大約應該係1970-2007年之間.......

而當晚嘅大廚Raymond所show嘅quali, 包括梅子鴨,荷葉蒸雞,香辣大蒜蝦,清蒸大石班等等等等嘅菜色,絕對係令人回味無窮!好好味呀!


22/04: 好事一浪接一浪, 美食一餐接一餐!當我同劉華仔都未得閒消化哂噚晚嘅佳肴美酒時,Mary & The Gangs 竟然大膽咁以鮑魚生菜大事慶祝劉華仔正日生日, 白賴恩遠行and佢嘅新屋入伙禮,絕對係好事成3!!!



Party 完後,相信大家嘅喜悅同歡樂一定係大到感動埋大自然嘅雀鳥時,阿Sam差啲唔認得自己架車...............



阿Sam仲話為咗今晚盛大嘅Party, 佢特登洗乾淨架車先出嚟wet架..... Poor Sam!!!

唔緊要啦!最多下次打牌預埋你!

12 則留言:

匿名 說...

wah.. Rod and Irene.. What a wonderful party week. Happy Birthday Rod :-)

Glad that you like the choir from Leeds. Can you believe that 8 of us jammed into Alex's car for singing the birthday song :P

匿名 說...

大埔劉華,

琴日又話一齊去飯堂食lunch,做咩突然閃咗人呀?都可以食埋lunch先去機場陪老婆啫。

琴日响飯堂全場爆滿,連D窿窿罅罅都座滿,場面極度虛崁(有D似擺酒):p 

大埔劉華,你今次錯過咗全場幾十人一齊唱生日歌俾你聽啦!

大埔劉華太座,早知道星期三係劉華廿五歲生日嘅前奏,我就整番碟龍蝦伊麵同佢慶祝一下啦!

匿名 說...

Wow... I have never seen such a birthday party with so many mouth-watering dishes...
Rod少, I'm jealous of you!!!
But anyway, I think I should say this here... You other half doesn't want to help me to transfer this message...
Happy BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBirthday to you... I can't believe you're 25... So Young and So Handsome!!!

ahken 說...

Hey Rod happy 50th birthday!!

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Esther,

哎喲!早知有龍蝦伊麵食我就早一年通知你啦!唔緊要!我生日係七月份呀!可唔可以到時再補番呀?
=P

有好嘢食幾遲都無所謂!!!多謝哂你先!

-大埔劉華太座

匿名 說...

大埔劉華太座,

哎喲!打漏咗個字添!:P

應該係龍蝦(味)伊麵呀,OK 嗎?仲可以一人一碟添。

o\^O^/o

Unknown 說...

大埔劉華

哎喲!你二十五歲, 我就得二十四歲啦!!! Can't believe it?!
Anyway Happy Birthday.

PS.Friday at your house 我要食龍蝦伊麵!!!多謝你先!

Mill Hill劉華Fans+太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Esther,

睇完你以上嘅comment, 令我第一時間諗起Baby Christian tim: 邊個係cheeky monkey 呀?AUNTIE ESTHER 囉!!!
=PPP

-大埔劉華太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂喂ill Hill劉華Fans+太座

龍蝦伊麵呀...無問題!如果你肯整龍蝦我啲伊麵即刻伴碟上!
=PPP

-大埔劉華太座

L 說...

大埔劉華牛一真係大陣象,要筵開四晚﹗咁會吾會又心廣咗嫁?

Leslie 說...

大埔劉華,
祝你生日快樂,心想事成,天天開心,月月平安,一年比一年更英俊,型盡大埔!

最係,祝我o地強力支持o既曼聯今晚順利勝出!!!!!

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Lilian,

大埔劉華有無肥到我就唔知喇!但我又跟住佢呢到食吓嗰度食吓,我就應該肥咗唔少.........

=.....(

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)