你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月21日星期六

請為彭生祈禱

以下是一則由NewSoHo 在四月十九日電郵傳來的待禱事項:


Dear All,
Please pray hard for Mr Pang who has been admitted to Royal Free Hospital. He & his wife just came back from Hong Kong. He hurt his leg slightly on Thursday 12th April but was well enough to make the trip back. On 15th April Sunday evening he felt tired & went to bed early. However his family was unable to wake him and he had been taken to hospital the doctor cannot arouse him either.

Susan Kwok visited him again to-day (18th April). His temperature has come down & he showed expressions once or twice. The doctor thinks it is bacterial infection of the brain & is giving him antibiotics. But he is still very serious & has not woken up. The whole church should pray hard for him.

Let us ask God for mercy & cure.
Chinese Church in London – New Soho Congregation
親愛的天父,知道彭伯伯佢身體好唔舒服。我問過幾個弟兄姐妹,佢哋都話彭伯伯還在昏迷當中,病情暫時還未有什麼好轉。
天父啊! 復活在祢,生命也在祢。祢為咗身為罪人嘅我哋,捨棄一切,叫我哋嘅靈魂可以得救。神啊!多謝祢犧牲的愛,好叫我哋也可以在永恆中與祢有份。
父神啊,求祢憐憫彭伯伯,求祢大有醫治能力嘅恩手臨在彭伯伯身上。我唔知道彭伯伯幾時會醒番,但若果彭伯伯嘅身體感到疼痛,求神祢可以幫忙減輕佢嘅痛苦;若彭伯伯感到孤單,求祢嘅靈常陪伴他左右。我也懇求神祢安慰嘅話語同屬天嘅平安臨在彭伯伯嘅家人。神祢話過,憂傷懊悔的心,祢必不輕看。神啊,求祢在這難關上,堅固彭伯伯家人對祢嘅信心,深信在祢裡面沒有咒詛,只有祝福。
求主垂聽我嘅禱告。奉主耶穌基督得勝嘅名祈求, 阿門。

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)