你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月29日星期日

Baby Christian 餔猫記


至從上次寫咗嗰篇 'Baby改名狂想曲' 之後,我就非常掛住Handsome一家。得知Handsome爸爸將快有遠行,又知道佢最近工作做得好辛苦,我同阿Rod誠邀Mill Hill劉華Fans Club 所有成員+The Handsome's Family在我家中舉行 '互相charge電睌會',好讓大家互解相思之苦。

當睌餸菜相當簡單(連我都識煮嘅又可以復雜得去邊?!),難得嘅係大家都唔兼棄,仲幫我全部清哂,大家真係好唔話得呀!

嚟過我屋企嘅弟兄姐妹都知道我屋企係無セ嘢玩嘅。所以我已經提一提阿James要帶多啲玩具俾Baby Christian玩。好奇怪,佢今次就睇中咗我屋企嘅一籮貓,總共有六隻。當大家都係到諗呢籮貓有セ咁好玩時,Baby Christian已經好開心咁餔住佢哋!再一次証明,小朋友真係可以セ都玩一餐架!!!

6 則留言:

Unknown 說...

大埔劉華太座cook嘅佳肴美食好好味,好掂呀!好勁呀!

Mill Hill劉華Fans Club成員

L 說...

好厲害喎﹗可以煮九個人份量既晚餐﹗
我吾記得你屋企有冇野玩,但係就記得有好多VCD/DVD,吾知劉華有冇買到嗰套低音甜中音靚高音準既Hi-Fi呢?

Unknown 說...

大埔劉華太座, 上次扮野話唔係好掂要我幫手煮,原來妳咁掂。款款餸都唔只睇得吓喎,仲有劉華粉絲讚tim.

Baby Christian 有冇食妳煮啲野呀?

Irene Lau-Lau-Lau 說...

各位親愛嘅女士們,

本人真係唔識+好怕煮飯架!啲嘢食得落肚又無病無痛都全因天父保守喳...

如果可以有Esther一半心機同技巧我老公就有口福囉.....

再一次多謝大家嘗面光臨本寒舍!

-大埔劉華太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Lilian,

劉華點只想換HiFi呀,佢最想係屋企整番套Bosx牌嘅HomeCinema音響呀!你話佢誇唔誇?!

-大埔劉華太座

Irene Lau-Lau-Lau 說...

To Esther,

Baby Christian食咗少少我煮嘅嘢囉...佢皇太子有特別烹調嘅睌餐架,佢肯食少少我煮嘅嘢我已經好開心架喇!
=PP

-大埔劉華太座


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)