你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年4月27日星期五

與小鳥一起敬拜

親愛的天父,

今曰放假,每當我一個人係屋企嘅時侯,我最鐘意做嘅有彈琴,睇worship DVD,聽歌同寫blog。雖然以上嘅事老公係屋企度都做得,但一個人時仿彿可以專心啲。

今朝同一個弟兄响MSN chat 咗好耐,俾咗我好多支持同鼓勵。chat 完後我立即想彈首歌俾祢聽,我好多謝祢每次當我感到迷失,灰心同想放棄時,天父祢總唔會置之不顧。祢每次都差派唔同嘅人做我嘅天使,話我知祢嘅心意。神啊!當我做得唔好時,無論俾弟兄姐妹提醒或係被祢教導,我嘅耳聽嘅時候唔多唔少都可能覺得難受。但神祢嘅言語同教訓從來都唔係為咗我內心好過啲,而係為咗要我活得更加似耶穌。

神啊!祢係箴言第二章咁樣提醒我:

我 兒 、 你 若 領 受 我 的 言 語 、 存 記 我 的 命 令 、
側 耳 聽 智 慧 、 專 心 求 聰 明 .
呼 求 明 哲 、 揚 聲 求 聰 明 、
尋 找 他 如 尋 找 銀 子 、 搜 求 他 如 搜 求 隱 藏 的 珍 寶 、
你 就 明 白 敬 畏 耶 和 華 、 得 以 認 識 神 。
因 為 、 耶 和 華 賜 人 智 慧 . 知 識 和 聰 明 都 由 他 口 而 出 .
他 給 正 直 人 存 留 真 智 慧 、 給 行 為 純 正 的 人 作 盾 牌 .
為 要 保 守 公 平 人 的 路 、 護 庇 虔 敬 人 的 道 .
你 也 必 明 白 仁 義 、 公 平 、 正 直 、 一 切 的 善 道 。
智 慧 必 入 你 心 . 你 的 靈 要 以 知 識 為 美 .
謀 略 必 護 衛 你 . 聰 明 必 保 守 你 ...... 智 慧 必 使 你 行 善 人 的 道 、 守 義 人 的 路 。

神啊!好多謝祢時刻不斷咁保守住我的心,也保守我的腳不陷入網羅。

天父啊!雖然我嘅琴技好差,顧得住彈琴就顧唔到唱歌,但剛才我彈緊 '認識祢真好' 時,窗外嗰隻雀仔一路陪我好大聲咁唱歌!天父啊!我嘅感覺就似同祢一齊唱歌咁!嗰種sweetness真係好難用言語嚟形容!

好多謝祢呀!

神啊!懇求祢幫我去專心仰賴耶和華、不可倚靠自己的聰明.在我一切所行的事上、都要認定祢、祢必指引我的路!

以上嘅祈禱奉我主耶穌基督寶貴嘅名字而求,
阿門!

1 則留言:

匿名 說...

irene~~~~~~~~


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)