你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月4日星期一

Dear Symond & Anissa

我諗此刻你哋應該返到澳洲啦!Home sweet home!

真係唔好意思,答應咗話寫個blog俾你哋,要到今日先有時間。我諗你哋返到屋企後都有好多嘢要執要整理。Dear Anissa,你要小心身體呀!長命工夫長命做。休息要緊!

詢眾要求下+揾咗好耐後我終於揾到我哋一齊玩嘅相片。睇番時令我同阿Rod更加掛念你哋。我好感謝神,每次我哋一齊嘅時候我哋往往都係笑到飛起!生命中並唔係經常遇到啲朋友一見面就充滿喜樂,因此格外感恩。

如Anissa你响email內所寫,我同阿Rod將會好掛住同你哋一齊去旅行嘅時間(一齊去New Forest),一齊去Biscester Village shopping,一齊去鳳凰閣飲荼,唱K,一齊傾計同祈禱....你哋對人真誠熱心,朋友有難時盡心盡力嘅幫忙 - 當阿Rod隻腳受傷時你哋, Alex同Terry 車我哋呢度去嗰度去,我哋兩個都滿心感激!

New Forest trip sightseeing!

一齊响Patisserie Valerie度hightea (後面嘅Sammie同Angela都係大埔劉華Photoshop嘅傑作!Copy & paste上去架!!!)

一齊响我哋嘅寒舍內食媽咪煮嘅好餸!

雖然唔知道幾時會再見面,但好好彩我哋响主內永遠都係一家人!願神祝福你哋同埋BB,好快就適應澳洲嘅新生活!願主嘅愛,喜樂同平安時時都充滿你家,Anissa & BB健健康康,Symond龍精虎猛-既幫Anissa洗衫煮飯,又同BB沖涼換片,新任老豆,加油呀!

3 則留言:

Rod 說...

I must say a big thank you to most people in the photos, during my time of trouble, you guys really made a big different in my life.. Thanks brothers and sisters.

TPLW

Unknown 說...

Dearest Irene Lang Tai & Rod Gor,

Reading what you wrote + pic. brings back a lot of fond memories.

It is so much fun hanging around you (especially during shopping), always a good laugh.

Thank God for giving us a chance to get to know you two bro/sis during our short stay in London, pleasure is all ours.

We are still in HK, but looking forward to arriving Sydney, because it is WAY too hot and humid here.

Please do keep in touch and visit us in Sydney (eat us and sleep us la :)

Love in Christ,
Anissa and Symond

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Anissa & 三叔,

雖然Sydney就遠咗少少,但既然可以eat u and sleep u 嘅話,都真係諗得過喎...
=PPP

香港咁熱,記住出街帶雨/太陽傘同水呀!

Love in Christ,
大埔靚太
=P


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)