你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月16日星期六

一件温馨的小擺設

我同老公都好喜歡行家品店。

仲未搬屋之前,我哋住响一個studio flat度。最初都幾enjoy,因為終於都有我哋自己嘅小天地。但係當越住越耐後,買嘅嘢又越嚟越多,居住環境仿彿越住越狹窄。之後就算見到啲好正嘅家居精品都唔敢買,因為怕頭痛唔知擺邊度好。

直至搬到依家住緊嘅屋企,雖然地方比好多朋友嘅家都較細,但係對我同老公嚟講,卻係一個夢寐以求嘅温暖窩。阿Rod時時都舉行一啲'家居改善工程',務求令屋企更加有聲有色。放假時雖然佢千萬個唔願意,但見到我清潔屋企時佢都會幾主動嚟幫我手。好似今日咁,雖然佢個肚仔好唔舒服,但佢都盡力咁幫我,我真係好touch架。

我哋住緊嘅家每一個角落都用咗好多心機去堆砌而成。買傢俬或擺設時都會先問吓對方嘅意見,要兩個人都鐘意喇先買。如果買咗之後會令令一半唔多歡喜嘅話,咁就只可以擺响自己間書房度,唔會擺响客廳度,費事令對方唔開心。不過呢啲情況都好少發生。

今日晏晝我哋係屋企附近行街食brunch,照慣例行吓我哋兩個都好鐘意嘅基督教書店。老公好興奮咁發現咗一個小擺設,立即叫我過去睇吓。我望住件精品,又望一望我老公,跟住我忍唔住發出回心嘅微笑。

'都幾貴喎。' 我微笑說。

'唔緊要,你鐘唔鍾意呀?你鐘意我就買喇。' 老公回答。

老公,我梗係鐘意喇。因為呢個小擺設所散發出嘅甜蜜同温馨真係好襯我哋屋企架。

True Love

6 則留言:

L 說...

好Sweet呀﹗;)

Irene Lau-Lau-Lau 說...

嘻嘻!多謝哂!
=P

好掛住你同阿Ken,Leslie & 白賴恩呀!麻煩你幫我同佢哋say hi 呀!
= ))

ahken 說...

o that girl does look like Irene, but the boy... well probably looks like Rod a little while ago la

Rod 說...

No way it looks like me.. no matter what, everyone knows i'm a Chinese and French mixed.

Rod 說...

No way it looks like me.. no matter what, everyone knows i'm a Chinese and French mixed.

匿名 說...

wah, so sweet, so touching! makes me jealous.. :P


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)