你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月8日星期五

不是名師的大作

上個星期日因為Hayley嘅原固,我join埋佢一齊參與Sunday School嘅worship。原本打算worship完唱埋歌就上番去聽道,點知Sunday School嘅worship完後,竟然有啲咁正嘅集體遊戲,以我幾爛玩嘅性格,我又同自己講玩完就返上去聽道。到最後我竟然不經不覺又矇矇茶茶咁混埋响啲大細路堆度,一齊查埋經添!
我join咗Adrian個組度。當日Adrian要我哋用observation同理解能力,用圖畫去表達以下嘅詩篇。

詩篇1:1-6

1:1 不 從 惡 人 的 計 謀 、 不 站 罪 人 的 道 路 、 不 坐 褻 慢 人 的 座 位 、
1:2 惟 喜 愛 耶 和 華 的 律 法 、 晝 夜 思 想 、 這 人 便 為 有 福 。
1:3 他 要 像 一 棵 樹 栽 在 溪 水 旁 、 按 時 候 結 果 子 、 葉 子 也 不 枯 乾 . 凡 他 所 作 的 、 盡 都 順 利 。
1:4 惡 人 並 不 是 這 樣 、 乃 像 糠 秕 被 風 吹 散 。
1:5 因 此 當 審 判 的 時 候 、 惡 人 必 站 立 不 住 . 罪 人 在 義 人 的 會 中 、 也 是 如 此 。
1:6 因 為 耶 和 華 知 道 義 人 的 道 路 . 惡 人 的 道 路 、 卻 必 滅 亡 。


無獨有偶我同Adrian都用兩幅圖嚟表達。

Irene 小作

我將呢六節詩分拆成兩部份。响詩篇1:1-3節我畫咗一個人靠住一棵種响溪水旁嘅大樹,好開心咁响度讀緊聖經。呢棵樹係一棵被神祝福嘅樹。係同一棵樹上結出咗好多唔同嘅果子:聖 靈 所 結 的 果 子 、 就 是 仁 愛 、 喜 樂 、 和 平 、 忍 耐 、 恩 慈 、 良 善 、 信 實 、 溫 柔 、 節 制 . (加5:22-23)。天氣睛朗,風和日麗,有啲小小肥嘅小鳥係度唱歌。呢個人嘅前面只有一條路,目的地同方向亦只有一個 - 就係基督十架嘅路。佢好清楚自己會去邊度,所行嘅每一步亦會用喜樂,平安同信心,與神一起步行。

反之下半部詩篇1:3-6,我畫咗一個人係一個荒野處,嗰度寸草不生,連啲樹都光禿禿。十架救恩嘅路彷似在旁,但佢睇唔到。係佢面前雖然好似有好多條路,有好多選擇,但佢卻感到好迷網 - 你睇吓我畫佢係度'0'哂嘴架!

Adrian 大作

Adrian嗰幅畫嘅concept同我嗰幅都相當接近。右手邊信主嗰位哥哥仔好開心咁倚靠住一棵大樹旁日夜唱歌 - Adrian 畫埋太陽同月亮話代表日同夜喎。呢棵樹不但有好多果子,佢嘅根部深入泥土,堅定不移。棵樹種响清澈嘅溪水旁,小魚兒好開心咁游嚟游去,連天使(無錯,佢真係話嗰一個係天使,我都曾經已為嗰隻係烏蠅)亦充滿喜樂咁翩翩起舞。

左手面幅畫就代表一個無希望嘅人(係,我已經問清楚圖中嗰隻唔係死曱甴),生活孤獨荒涼,整個人生都活在黑暗同絕望中。

好多謝大朋友Adrian同各位小朋友嘅分享!

天父啊!願祢祝福同教導我,叫我喜愛祢嘅律法、晝夜思想、做一個有福嘅小女兒!

PS:特別鳴謝Adrian貢獻其大作!

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)