你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月24日星期日

遙遠的他+她,一定要再歸家!

Dear Terry & Sammie,

上個星期三,你哋終於都走咗lu...我同大埔劉華有好多好多嘅唔捨得。

有啲朋友,見面時總係一句起,兩句止:一係就唔知講セ嘢好,一係就覺得同對方嘅交情尚未夠深,因此傾計時就總係衝破唔到,'你好嗎?幾好啦!食飯未?食咗喇!'嘅匡匡裡;當然,有啲更sad嘅,就係最好遇唔到。又或者係就算知道對方就係附近,但總會時運高,我睇你唔到,我係都睇你唔到....因為連應酬對方都費事哂心機。

非常感謝神,你同Sammie, 仲有Polly & Antony, Ken & Lilian, Leslie & Brian, 都係一班我哋好珍惜嘅主內弟兄姐妹。我哋每次相聚時,時間總係飛咁快過。要一齊enjoy嘅fun, 分享嘅事,開嘅玩笑,總係好似永遠都講唔完,做唔哂咁!

距離遠咗,要keep in touch係一件幾難嘅事。好彩我哋係基督徒,可以用祈禱代替思念。願神祝福你哋,早日適應新生活!身體健健康康!同埋快啲番嚟探我哋呀!


4 則留言:

L 說...

係呀﹗雖然距離係遠咗,但係我地會好努力用吾同方法去保持聯絡﹗身在香港既我地,成日都會提起大埔劉華伉儷同其他SOC弟兄姊妹嫁﹗你要繼續寫Blog,等我地知道大家既近況﹗

Sammie & Terry 說...

dear Mr and Mrs Tai Po Lau Wah, Terry and I are missing you guys as well, hope to see u all again soon. Please take good care ne!!

ahken 說...

喂喂好似妳哋番嚟探我哋比較有經濟效益d喎...

Irene Lau-Lau-Lau 說...

喂Ah Ken,香港咁熱,頂唔順就返嚟過吓冷河啦....
=PPP


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)