你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月5日星期二

一次接待小孩子嘅經歷

人生到咗某個階段,總會出現一啲問題,隨非你已經將佢處理掉,如果唔係呢啲問題總係揮之不去。

好似細個時媽咪會成日問我‘幾時先識大?’,到大啲讀書後大家就轉問我‘幾時畢業?’‘幾時出嚟做嘢?’‘幾時拍拖?’‘幾時結婚?’終於都過五關,軋六將,到今日終於都俾人問‘幾時生BB?’,仲一問問咗幾年添。

我有兩個細佬,本人係大家姐。係屋企細個時已經有照顧BB嘅經驗。記憶中好忙,有好多好難嘅嘢做,責任實在太大喇!搞到好怕小朋友,亦無諗過要生番個。

係好巧妙嘅情況之下,我同老公做咗一個小朋友嘅guardian。

小朋友Hayley最近放term break,放九日假。最初我有啲擔心,因為我同老公日抖要番工,夜睌有時又要夜返,Hayley一個人响屋企搞唔搞得掂架?幸好十三歲嘅佢年紀輕輕,卻十分憧事。我每睌煮飯時會煮多少少作為佢第二日嘅午餐,早餐佢自已食啲簡單嘅嘢。Hayley知道放完假後就考試在即,日間佢自動自覺温習功課,夜睌佢會幫我一齊煮飯。我哋一齊彈琴,打機同睇電視,每一睌相聚嘅時間都格外甜蜜温馨。

同Hayley一齊生活令我對小朋友嘅睇法改變咗。第一次同年紀咁細嘅一齊生活,當我哋以為會好麻煩同大責任時,到最後其實有好多嘅時間我同阿Rod都係响度享受緊佢嘅company:佢對事物嘅睇法,佢嘅感受,鐘意同唔鐘意嘅原因,往往都好amaze我。雖然大人嘅睇法係成熟同理性啲,但有時候相比之下,小朋友思想嘅眶哐卻廣大瞭闊好多 。

响馬太福音裡面話,耶 穌 便 叫 一 個 小 孩 子 來 、 使 他 站 在 他 們 當 中 、說 、 我 實 在 告 訴 你 們 、 你 們 若 不 回 轉 、 變 成 小 孩 子 的 樣 式 、 斷 不 得 進 天 國 。所 以 凡 自 己 謙 卑 像 這 小 孩 子 的 、 他 在 天 國 裡 就 是 最 大 的 。凡 為 我 的 名 、 接 待 一 個 像 這 小 孩 子 的 、 就 是 接 待 我 。(18:2-5)

我同老公好感謝天父,賜與我倆機會學習點樣去接待小朋友。感謝神祢改變咗我對照顧小孩嘅想法,雖然係責任重大,但我相信若我倆能'謙 卑 像 這 小 孩 子 的’,天父祢必會加給我哋力量同智慧,教導我同老公一齊去扶助我哋未來小天使嘅成長。

一齊去pub度食飯

食完飯去鴨仔湖度散心

一齊去St Paul食日本嘢

幾正架!

Millennium Bridge

Notting Hill 行街Shopping

At SOC Church: Baby Christian birthday celebration, Hayley向Esther姐姐學師!

睇吓個蛋糕幾靚!!!

一班Cheeky Monkies!

順帶講聲: HAPPY BIRTHDAY BABY CHRISTIAN!!! YEAH!

2 則留言:

匿名 說...

Irene

啲相好靚呀!啲食物睇起嚟重好好味添!

終於有時間多謝你同阿 Rod,之前因為細女 Karley 考試,頭都大埋,跟住又俾我搵到一份兼職,所以掛住搵食,未有時間多謝你地,真抱歉 ! 好彩你同阿Rod幫我揍咗一個,等我可以無咁辛苦,希望你地照顧完 Hayley 之後,無咁驚曵細佬,可以考慮增添一名家庭成員,等 Hayley 第日可以同 BB 玩 ,佢係香港成日都想同 Ella 玩架,不過無咁多時間咋!

真係唔該晒你地啦!

Hayley 媽咪

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Amy,

你千祈唔好咁客氣呀!我同阿Rod都不知幾鐘意Hayley同我哋一齊住!每一晚都充滿歡笑!嗰九日真係過得飛咁快!Hayley走嘅時候我哋兩個都好唔捨得....真係希望Hayley佢快啲再探望我哋喇!

-Irene
PS:Hayley佢一啲都唔曳!佢都不知幾乖巧懂事!將來我個女有咁乖就好囉!!!


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)