你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月12日星期二

越講越好聽的祝福

上個星期日完咗崇拜後,最初我並無打算join Praise Team 或派單張。到最後我又跟埋Yvonne一齊去唐人街派埋一份。

當我生活係香港嘅時候,我對派傳單嘅人唔係太有好感:一來傳單上嘅產品通常都唔啱我,二來唔環保,三來啲人收到後又隨處掉,搞到通街都係垃圾,一啲都唔衛生。值至有一日我奶奶話俾我聽,佢識得有個阿姐做派傳單嘅,大熱天時我哋就行公司嘆冷氣,佢就係度續張續張紙响太陽底下派。每一張先賺得個幾毫子。我奶奶至從知道咗之後,雖然啲傳單佢收到咗行遠幾步後佢都係丟掉,但係佢就再無左閃右避,或用討厭麻煩嘅眼神對待啲派單張嘅人,連我都俾佢感染埋。

講到尾,佢哋同我都係一樣,都係响度打份工啫。我有幸可以响冷氣房度打電腦靠支筆揾食,絕對唔等如我比派傳單嘅人高級啲,因此可以睇小或唔尊重佢哋。天父一定唔會允許我咁做。

話說回頭,禮拜曰我終於鼓起勇氣去派單張,我覺得好榮幸同好開心。最初我係有啲膽怯,但感謝神,Praise Team嘅歌聲對我有如強心針一樣,當我感到有啲怯怯地嘅時候,回眸一看,一見到Praise Team响度戴歌載舞時,我真係當正班弟兄姐妹係我嘅啦啦隊!於是我一路派,一路唱,而識我嘅弟兄姐妹都知我一唱歌時個樣就好好笑容!我一路派,一路講,'God bless you! Have a nice day!' '神祝福你!' '神祝福你呀!'......... 我越派越順,越講自己就越鐘意聽到'神祝福你'呢幾個字!當然當中唔係個個人都接我嘅單張,但每當有人唔要時,我個心就會同天父講, '你唔要無所謂!但天父同我對你嘅祝福真係真心架!'


開心同心為主作工,影番張相留念吓先!

呢次亦係Terry & Sammie返港前最後一次參與Praise Team,Dear Terry & Sammie, 願神祝福你哋回港後嘅新生活呀!

神 沒 有 咒 詛 的 、 我 焉 能 咒 詛 、 耶 和 華 沒 有 怒 罵 的 、 我 焉 能 怒 罵 。 (民數記23:8)

我 奉 命 祝 福 、 神 也 曾 賜 福 、 此 事 我 不 能 翻 轉 。 (民數記23:30)

願神祝福睇緊我個blog嘅你呀!

4 則留言:

匿名 說...

Thanks ar 'Lan Tai'. We will surely miss Praise Team and all B/S at SOC!!! Let's continue to pray for each other la =)

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear 二叔公,

of coz will pray for you la.. 記住番到去香港都要不斷update你同Sammie嘅news呀!

-好唔捨得你哋嘅靚太上

ahken 說...

Terry = 二叔公? Sammie = 二叔婆??!

匿名 說...

AhKen, Spot on...

TPLW


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)