你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月26日星期二

突破殘酷星期一!

星期一,對於好多打工仔嚟講,係幾痛苦嘅一日。

有一個弟兄,無論禮拜曰夜睌個餐幾正都好,一到九點鐘左右,佢個樣就突然巨變,變得'苦過弟弟'!皆因生理嘅時鐘,強迫地令佢諗起假期將近結束,又要等足五日先有得抖嘅殘酷現實....通常呢個moment都會無セ人去安慰佢,因為各人都响度等緊其它人嚟安慰番自己....

剛過去嘅星期一,絕對係人生衆多個殘酷星期一嘅一個極大嘅突破!點解?皆因我同老公响倫敦生活咁耐,繼我媽咪之後,竟然有兩個靚女天使,係我哋未番到屋企之前,已經施展咗渾身解數,演出咗'美女廚房'嘅專業版,預備咗極度美味嘅晚餐嚟歡迎我哋歸家!四菜一湯 + 精美甜品 + 超低能、勁搞笑嘅笑話 + 真誠嘅靈裡分享,喂喂,呢啲星期一真係可遇不司求架!

Dear Esther & Yvonne, 六個字講哂: 感激!感動!感恩!無限歡迎你哋隨時再係我屋企度玩煮飯仔!實在係太正喇!!!

你睇我望住佢哋笑得幾開心!

Yvonne起菜lu...好嘢!

好菜到要開支酒慢慢'搭'真啲!

各位觀眾:The Fantastic 4 !

6 則留言:

匿名 說...

hehe.....thanks for letting us to play 煮飯仔!!
好奈冇煮'住家飯'啦~
期待'8 euro'之旅~ haha...

'媽媽'xxx

Unknown 說...

嗰日我只不過係美女大厨的助手,美女大厨嘅厨藝一流,真係入得厨房,出得廳堂! 哈哈!! :)

非常期待'8 euro'之旅。

o\^O^/o

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Esther,

我絕對agree啦!所以要襯佢未拍拖結婚同生仔前,叫媽媽煮多幾餐比我哋享吓福先!

Yvonne媽媽 I love you... you you you...
=PPP

極之期待'8 euro'之旅!!!呵呵呵!!!

-TP靚太

Rod 說...

俗話話.. 唔係猛龍唔過江, 唔夠好餿唔会'莊'... 我喎睌係咁'莊'飯就之啲餿幾咁好食啦...再襯往我新買嗰束綠柴..見photo No.3..在+上枝82 年La Fit.. 眞係完全睇会到我一個中法混兒嘅優生活...

正宗大埔劉華...

Rod 說...

Alex, 見上文就快d返嚟煮牛喃啦... 仲有係要多謝...Yvonne媽媽 同 Esther 'Sum sum'.. D 嗰絕對係我過個最開心嘅星期一... Merci ! Repasse quand tu veux

又係大埔劉華

Unknown 說...

劉華哥.... 你太座話你有留言俾我. 我即刻上來睇睇啦. 俾足面你啦~~~ 哈
我返來煮牛腩? 無問題丫.
我返到來一次過幫你消左d紅酒?... 都絕對無問題丫~~~
哈哈... 期待看你的相片. 影多d景. 我喜歡識影景的~~~ XD
玩得開心d


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)