你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年6月27日星期三

給A小姐的回信

親愛的A小姐,

非常多謝你的e-貓!做媽媽嘅你一定好安慰。有個又乖,又勤力,又考順嘅女兒,絕對係做父母嘅你嘅一大驕傲!

得知你最近嘗試返咗一次教會,我同老公都為此感到興奮同感恩。我知道星期日對香港人嚟講都係超重要嘅一日。就算唔行街shopping,留係屋企抖吓唔好過?!但somehow你內心有一絲絲說不出嘅感動,而最正嘅係你無俾呢小小嘅感動就咁就消失。你選擇咗去教會。就算明知嗰度唔識人,地方又陌生,但係你都要試一試,去認識一吓我個blog度經常提起嘅神係セ水。

你話你覺得做基督徒嘅我哋好開心,睇呢個世界セ嘢都好似好啲同靚啲。你講得一啲都無錯!皆因 神 造 萬 物 、 各 按 其 時, 成 為 美 好 . 又 將 永 生 安 置 在 世 人 心 裡 . (傳道書3:11)。世上無セ嘢比得上神嘅愛同埋佢賜比信佢嘅人永生嘅盼望。當你諗起你有個樣樣都會照顧週到,又超級愛你嘅天父時,你就會變得凡事都會獻上感恩:就連最差嘅天氣,你都會揾到佢美麗嘅地方。

當然,做咗基督徒之後我嘅生活都唔係一帆風順。同未信嘅人一樣,生活有起有跌。

我响Mauritius度讀中學時信主。有個好好嘅教會,弟兄姐妹相處容洽;我係教會度有好多好正嘅事奉,信仰生活都幾寫意。但家庭生活卻唔太理想...

有一日預備考A-level温書時,我父母吵鬧得好厲害。因為爸爸出現第三者嘅關係,我哋一家好似散哂咁。嗰段時間無論係媽媽,或係我哋三姐弟,都流咗好多眼淚。我不斷問神,點解會發生呢啲事,點解爸爸會寧願揀嗰個女人都唔選擇佢嘅家庭,點解...點解....但天父卻依然沉默。

神嘅沉默,令我以為佢唔再愛我。雖然我仍然繼續番教會,但我身體坐响church度,靈魂卻在反叛漂浮。我變得好怕返屋企,因為我好怨恨我爸爸,亦好怕見到我媽媽身心交瘁嘅樣子。我變得好麻目,淨係想逃避。因此明知我媽媽係唔夠錢供我到外國讀書,我都強迫佢放我走。

去到美國,我過住啲好孤僻嘅生活。我努力讀書,但其它一切我都置之不顧。我性格大變,我同自己講,淨係做應該要做嘅嘢就足夠。我唔好識咁多朋友,因為我唔想講太多自己嘅嘢。我無返教會,好刻意咁同神保持住距離,因為我覺得佢完全地孤負咗我。

好巧妙咁我認識咗阿Rod。交談時大家都有提及到宗教信仰,當時嘅佢對信仰觀念好糢糊。於是我慢慢咁以我所認識嘅同佢分享。當我以為佢唔會想繼續係呢個topic度傾落去時,我估唔到福音嘅種子已經散落咗响佢心底處。發展落去係明明我唔想講,唔想分享,唔想返教會,阿Rod都會鼓勵我繼續落去。天父响我人生嘅低谷處用愛去扶起我。响我最孤單無助嘅時候,佢賜與我依家嘅老公,作為我白頭偕老嘅終身伴侶。

天父認為漂撲嘅生活唔再適合我,佢帶領我由美國返到香港工作,再移居英國安定落嚟。我從未諗到神會賜與我一份office嘅工作,同埋咁正嘅SOC教會。佢從來都無離棄過我同我家:大細佬响新加坡大學畢業,最近仲結埋婚;細細佬考取到獎學金,有幸可以嚟英國深造,依家讀緊Year 2;而媽媽係幾年前都信埋主。雖然佢內心嘅傷可能永遠都不能完全被醫治,但佢學識咗點樣將一切都交托比主,因為神係好願意去擔起我哋背負唔起嘅傷痛。神 所 要 的 祭 、 就 是 憂 傷 的 靈 .神 阿 、 憂 傷 痛 悔 的 心 、 你 必 不 輕 看 。 (詩篇51:17)

基督徒要經歷嘅苦難,同非基督徒嘅人並無セ嘢唔同。唔同嘅係我哋唔需要一個人孤單咁靠自己有限同微小嘅力量去面對。耶 和 華 是 我 的 力 量 、 我 的 詩 歌 、 也 成 了 我 的 拯 救 . 這 是 我 的 神 、 我 要 讚 美 他 、 是 我 父 親 的 神 、 我 要 尊 崇 他 。 (出埃及記15:2);但 我 要 歌 頌 你 的 力 量 、 早 晨 要 高 唱 你 的 慈 愛 . 因 為 你 作 過 我 的 高 臺 . 在 我 急 難 的 日 子 、 作 過 我 的 避 難 所 。 (詩篇59:16)。我同埋好多好多信神嘅基督徒一樣,我 靠 著 那 加 給 我 力 量 的 、 凡 事 都 能 作 。 (腓立比書4:13)

親愛嘅A小姐,我同阿Rod會為你祈禱。希望有一日你都會同我哋一樣,去親身經歷到主耶穌佢豐盛無限嘅慈愛!

敬祝 主恩滿溢!恩典常隨!

主內,
Irene上

2 則留言:

匿名 說...

Irene
真係多謝你的厚愛,居然用咁多心機來覆我嘅電郵,簡直令我感動到彈上天花板。

我第一次嘗試返教會,都只係想睇吓,因為我唔係有咩嘢難題要急於解決,又或者唔開心,但是總係覺得基督徒有啲唔同,尤其係你,所以想睇多啲,知多啲,慢慢試吓認識多啲囉。

你哋內心嘅安寧感覺,我真係無辦法理解,所以令我更加想知道點解會係咁,從而多多向你哋學習吓都好呀!

好多謝你同阿Rod將會為我祈禱,我亦都希望有一日能夠親身經歷同埋感受到你哋而家已經有嘅感覺。

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear A 小姐,

只要你願意去尋找同親近天父,佢亦會主動去尋覓你!

God Bless!

十分願意為你代禱的.
Irene & Rod 上
= )


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)