你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年8月3日星期五

該慶祝的生日和Born Again

在我信主無幾耐後,曾聽過—個教會長者講過,'基督徒唔應該慶祝生日,因為每一個人嘅誕生都係帶俾呢個世界多一個罪人;反而我哋更應該慶祝重生(Born Again),因為世界從始多一個信主得救嘅人’。我絕對應同後者,但也同時應為基督徒嘅生日亦值得慶祝。

耶穌曾話,一個好牧羊人,唔會因為'唔見咗一隻羊啫,都仲有九十九隻羊'而心存僥倖。好牧人會立即放下個九十九隻羊而去尋找迷失咗個一隻。搵到後會happy到要開party慶祝!

若我無出世既話, 我唔會有機會認識我主耶穌嘅愛,被佢拯救,與神一齊去經歷生,老,病,死;不管以前嘅我脾氣有幾差,自我有幾咁自私,或做事幾咁野蠻任性,我相信當我願意打開心靈,接受主耶穌做我個人救主嘅嗰一刻,天父同天使都曾經為我呢個頑友細路開party慶祝過!

係我人生嘅低谷時,我曾問過自己, ‘若我無係呢個世界上出現過就好喇。' 但每一次當我被神帶領我一步一步咁跨過難題時,我都要感激神所賜與我誕生同存活機會;感謝佢看顧我嘅生命同帶領我點樣去活得豐盛同精采。

人大咗,慶祝生日亦通常係同三五知己一齊去食餐飯。但每當我去回顧過去咁多年嘅生日相時,我發現有啲朋友已經不在身邊(如返港 for good), 有啲雖然還在附近但卻少咗聯絡;有啲則變得相當疏離。能夠留係身邊年年都一齊慶祝嘅絕對係極少數… 但我心依然充滿感恩:神賜與我機會去認識相片中嘅你,當中亦曾一起經歷過好多唔同嘅ups and downs,或一齊事奉過,或一齊大喊大笑過,或一齊低頭祈禱過… 呢一切一切回憶都係寶貴同渦心 – 每次諗起都總係值得人會心微笑。

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)