你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年8月28日星期二

咳....咳....咳...

去完Leeds之後喉嚨開始有啲痛,有少少傷風。之後雖然有立即食藥,但可能仲要等吓添...今日唔單只咳死我,仲要...無埋把聲....ohhhhh....

但係我依然要滿心感謝神,因為佢賜與我好健康去Leeds探朋友,有好聲線响星期日獻詩,有好boss俾我提早放工休息,回家後唔使煮仲有碗隔夜粥食...天父啊!多謝祢係我唔舒服時俾我嘅適心照料!祢對我真係好到無得頂!

加油呀Irene!要快啲好番呀!!!

6 則留言:

匿名 說...

dear,
how're u today? feeling better?
take care ar, pray for u~
small ma ma xx

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear 細媽媽,多謝你關心呀!仲係好咳,但起碼噚睌瞓覺時就靜止咗一陣,今朝早先再勁咳過!所以依然要感謝神呢!

Rod 說...

I will volunteer to stay with u and take care of u gar lar...


People so call baby face

Irene Lau-Lau-Lau 說...

嘩!聽到'人稱Baby Face'咁講之後,感覺立即好番啲!成個人都醒啲添!Baby Face果然係'勁'!
=PPP

Unknown 說...

Baby Face係咪特登冇較鬧鐘,唔知醒,順便一齊請病假呢!不過都好,可以响屋企照顧老婆。Irene 快啲好番啦!

Irene Lau-Lau-Lau 說...

我都想快啲好番呀!又瞓唔到覺,又透唔到氣,好辛苦....

Pray for me la 唔該哂...
= (


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)