你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年8月28日星期二

Visited Alex the Pooh's in Leeds

英國嘅夏天大勢已去。好開心可以係仲有溫暖陽光同可以着短袖衫嘅週末去探訪住係Leeds嘅Alex同好耐無見嘅Angela。

有啲朋友耐咗無見,但都唔太覺得好掛住對方又或係好想同對方見面。感覺得隨緣啦!見到咪見,見唔到都無法啦。有啲朋友俾我嘅感覺似麥記嘅harsh brown,又或係肯得記炸雞一樣,一係就諗唔起對方,萬一諗起嘅話就掛到飛起,跟住就唔見唔得!

我覺得我同阿Rod嘅非正式家庭GP Alex俾我嘅感覺,好比harsh brown同炸雞—樣(哈哈!)。自從Alex搬咗去Leeds之後,真係無見成八個月!Angela就更加係成年無見咁濟。感謝神佢賜與我一個bank holiday同埋無理由再唔去探好友嘅情況下,終於都的起心肝,無懼個接近三小時既火車trip,走到去Leeds去探朋友。雖然只係短短一晚,一餐宵夜,—個brunch,同埋一餐相當有質數嘅hightea,但係當中嘅真摯分享,笑到肚痛嘅笑話,同埋真誠嘅祈禱,叫我哋兩公婆覺得絕對係值回票價!我哋更已相約九月份再次相聚+Wii tennis對決(Alex你最好綀下先同我打啦.…呵呵呵!)+ 豐富晚餐(Angela希望你到時食多啲同食肥啲!)。Dear A&A, see you all soon!!!

Alex 係Winnie the Pooh's fans, 啲杯幾cutie!

一齊食豐富嘅home made English Breakfast

出發去行街街lu!

後面係好出名嘅Betty's Tea House

多謝Alex次次都有正嘢介紹!個afternoon tea 真係好high呀!

Dear Alex & Angela, 九月見!今餐我請!哈哈!!!

1 則留言:

Unknown 說...

It's great to have you and Rod for the weekend. Nice photos. See you next month.


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)