你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年8月6日星期一

Wii民係セ水無獎齋估遊戲開估啦!

各位忠實嘅小小Blog讀者,

雖然大家嘅智慧同醒目程度絕對係高超,但右手面嗰位我承認係絕對唔容易估到。事不挺遲!答案就係..............


左手邊數起: 1) Mary 2) Eva 3) Wilson 4) 阿草

為咗令大家睇得清楚啲,我特別影咗一張阿草嘅大頭Wii照:

設計師: 大埔劉華

頭獎無人中,好榮幸二獎係屬於Mill Hill 劉華太座榮獲!而安慰獎得主係遠自香港嘅Lilian! 至於勝出原因係佢嘅積極同'女'敗'女'試嘅態度 (sorry! 唔識寫嗰隻'女'字添!多多包容!),係絕對令人敬佩嘅!

再一次恭喜哂咁多位!Mill Hill 劉華太座,你嘅獎品就係我下次嚟你屋企時幫你整吓啲Wii公仔啦!!!

詢眾要求嘅關係,我亦將大埔劉華嘅Wii硬照响度公佈天下:

設計師: 亦都係大埔劉華本人
(原本我整開嗰隻公仔經已被我老公改到完全唔同哂................)

似唔似就見仁見智囉!!!呵呵呵!!!

今日嘅節目時間又到喇!希望係不久嘅將來再出下集啦!

6 則留言:

L 說...

唔好玩啦﹗呢個係TPLW?!?!?!?!?!?!
係吾係我太耐冇見佢,所以真係唔認得呀?不如影張近照嚟睇吓吖?放心我唔會攞去信和炒嫁﹗

Unknown 說...

WOWO.. totally unpredictable wor... how come?????? TPLW looks like Lau WAH?A?? h

Unknown 說...

唔係吖MA?! 仲Handsome過真劉華本人!!!
No Way!

超級劉華Fans

Irene Lau-Lau-Lau 說...

各位深感不滿又或係充滿疑問嘅讀者們朋友,

你哋嘅意見同感受我係會代表大家親自同大埔劉華表達嘅!至於要求TPLW嘅近照我亦會盡量安排(要埋親筆簽名亦應該無問題!)。

而TPLW亦係度托我同大家講聲,對於Wii版TPLW嘅問題或疑問,佢將會親至係聽日向大家交代!若有更多查詢請在此處留言。TPLW係絕對會用公平、公開、公正嘅熊態度嚟作出回應!敬請密切留意啦!

ahken 說...

今勻真係 O 晒咀... 回水

Rod 說...

各位, 見到你地嘅留言... 同疑問.. 我係到同大家講, 你地見到嘅 Wii 版TPLW 同現實嘅TPLW, 並唔係 100% 双同, 只係97.98% 睹.. 因為你地見到嘅, 係我內心嘅反射影像, my inner reflection self... therefore, 有 2.08% 分別... 点解? 因為生活'BIG'人同工緊張.. 法線上咗小小.. 但係你見到我堅定不移嘅眼神.. 同温游俊郎嘅簿唇..就知我幾咁係你哋熟識嘅TPLW 啦.... Nothing is impossible.. mate!


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)