你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年8月22日星期三

不要失去獨特的你

我同老公剛開始一齊生活時,兩人都相當唔習慣:書架上多咗書本,衣櫃卻少咗空間; 房間雖然大咗,活動範圍卻窄咗;生活多咗一個人,卻仿彿少咗自己。幸好神一直都保守住我倆嘅關係。雖然當中都有唔滆洽嘅時候,但身為我哋一家之主嘅天父,佢十分懂得處理我哋夫婦之間嘅問題,我倆對佢絕對係滿心感激。

認識我同阿Rod嘅人都知道我倆性格實在係南袁北徹:佢比較安靜,做事踏實;我就比較嘈吵,古靈精怪;阿Rod係 '思想形' - 應做嘅事情需要反覆思量過後還需反覆再三思量(因此請佢做家務係一件同耐性打扙嘅挑戰),而我則係 '行動形' - 想做同喜歡做嘅就會「澎!」一聲立刻去做,行動快過思想。我老公係嗰啲'慢工出細貨'嘅人,而本人則是名正言順係'快工出粗貨'。就單單為住性格上嘅分歧,我倆响新婚適應期內經常不斷又不斷咁爭鋒相對。雖然依家磨察嘅情況較以前大幅度減少,但還需神不斷咁保守先能見關過關。

最近問老公,其實佢最初想要嘅伴侶性格係點嘅呢?若果我嘅性格和依家嘅相反,佢會唔會鐘意我多啲呢?老公微笑話,'其實我都無諗過將來伴侶會係點樣性格。''咁假若我變得溫柔一啲你會唔會開心多啲?' '唔知喎!' 哈!答得幾有智慧!

無錯,以上嘅假設性問題的確係無聊同無意義。但有一樣事情係可以肯定嘅,就係神用咗好多嘅愛同心思做咗你同我。我嘅性格當然有好多不足之處需要去改善。但天父佢既然賜與我開朗快樂嘅性格,佢就係想我用此性格嚟做就他人。當然係成長嘅過程中我亦要虛心學習神嘅温柔同忍耐,但我相信天父係唔會想我為咗得到更多人嘅接立而刻意咁去改變佢賜比我獨特嘅個性。

你 的 手 製 造 我 、 建 立 我 . 求 你 賜 我 悟 性 、 可 以 學 習 你 的 命 令 。 (詩篇119 : 73)

2 則留言:

Jack Chan 說...

有點兒羨慕你同阿Rod o既關係,
感謝父神^^

匿名 說...

I love this piece of sharing.. Thanks Irene.


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)