你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年8月8日星期三

沒有fellowship, 不會有worship

呢個唔係有雞先定係蛋先嘅問題。呢個係若沒有A,便不會有B嘅論點。

當我剛信主不久,我已經sort of 決志,要做一個worship leader。 當時年紀仲細(中學都未畢業),只覺得可以係台上帶領咁多人一齊,唱自己所選擇同鐘意嘅歌係一件幾威嘅事。嗰陣教會(係Mauritius)並無乜嘢帶詩訓練,由於人數又唔多,慢慢就變成咗. '咁簡單嘅job, 邊個得閒就邊個帶啦!'嘅態度。

加入詩班後,慢慢明白到更多帶詩或獻詩嘅技巧同心態,而亦有一啲海外嘅傳道人嚟教道,逐漸了解原來帶詩唔係一件好威水嘅事,而係一件完完全全降服係神面前,恭恭敬敬咁將自己交上;要體貼神嘅心思意念,講出神想要你籍住詩歌,敬拜,讚美,祈禱等去帶領會衆同神見面。

我好多謝天父,賜與我機會係台上事奉神同弟兄姐妹,亦賜與我好多唔同嘅機會去學習帶詩同唱歌嘅技巧。雖然我仲有大把嘢要學,但心態已經慢慢swtich咗focus: 我嘗試緊多啲專注係屬靈因素,少啲focus係skill方面。

至從入咗SOC後,被黄牧師不斷又不斷咁提醒自己,'事工永遠係次要,關係先係最緊要'。依家嘅我深知道要追求技巧可能係一件永遠都沒完沒了嘅事;就算隊worship team嘅技巧高到好似播CD一樣,但若果當中無咗和陸,包容,喜樂,愛心等等神更加看重嘅精神,所奏出嚟音樂都絕不能榮神益人,咁就不如唔好做好過!

能健康正常咁活着係恩典,能夠係星期日去到教會敬拜神係恩典;而被神差遺去做佢嘅事工亦係恩典!天父亦都知道我鐘意玩同埋食嘅性格,因此自從可以係SOC教會幫手帶詩之後,我就將每一次worship prep嘅時開變咗做fellowship: 有得食餐好,又有得jam靚歌,仲有好多好正嘅分享時間... Oh! Worship & fellowship絕對係決一不可!!!

多才多藝嘅Adrian


既Rock得又浪漫得嘅Angus

絕對係無得彈嘅Christine

人靚歌甜嘅Rachel & Esther

加埋我: 無時停嘅Irene

好可惜Adrian今個星期日唔得閒...da la! 近乎完美嘅12th Aug Worship Team!

時 候 將 到 、 如 今 就 是 了 、 那 真 正 拜 父 的 、 要 用 心 靈 和 誠 實 拜 他 、 因 為 父 要 這 樣 的 人 拜 他 。 神 是 個 靈 . 所 以 拜 他 的 、 必 須 用 心 靈 和 誠 實 拜 他 。(約4:23-24)

至 於 我 、 我 必 憑 你 豐 盛 的 慈 愛 進 入 你 的 居 所 . 我 必 存 敬 畏 你 的 心 向 你 的 聖 殿 下 拜 。 (詩篇5:7)

PS: 特別鳴謝Christine嘅高級西餐款待同理大埔劉華嘅拍攝!

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)