你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年7月30日星期一

帶起新一代大埔劉華浪潮!

由於被大家對我老公大埔劉華(又簡稱TPLW)嘅熱愛同熱烈棒場嘅態度大為感動嘅關係,我實在要零零捨捨開個blog淨係俾以下嘅相片。老公,睇嚟你嗰招牌post都相當之受大家歡迎喎!!!老公!你係得嘅!!!

提起TPLW前....

提完TPLW後!!!

特別禮物from Antony & Polly!!!

當然更加唔少得同樣係Man Utd. 嘅超級粉絲Leslie啦!!!

8 則留言:

ahken 說...

haha Irene u should post one pic of the real TPLW just to compare

Unknown 說...

Sammie, Terry, Anthony (my son), Polly, Laylayon, AhKen, Brian

好掛住你哋呀! 我好想Cry呀! 不知何時再見面呀! 只有為你哋祈禱啦!
Mrs MHLW+MHLW

匿名 說...

Thanks Irene for sharing the pics.
Good to see everyone are doing well in HK.
大埔劉華, who is the chair person in your Fan club now?

ahken 說...

Christine, miss u all too... wait for our BaLL world tour la... shouldn't be long

L 說...

好掛住你地呀﹗不如你地都影番張相,叫Irene post喺喥啦﹗

L 說...

大埔劉華﹕
你都係番嚟親自教授Leslie做你個招牌post啦﹗佢真係做極都吾似呀﹗

ahken 說...

又或者你學埋佢o既招牌7/3面,咁就真係無敵喇

匿名 說...

Dear Christine el al ...

We miss you guys so much too ar ... still adapting to life without having you all around us and of course, we miss SOC la ... keep in touch :)

Sammie&Terry


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)