你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年7月14日星期六

靠著主撑落去呀!

已經有兩個星期無寫Blog。

去Florence前直踩咗七日,做到癲為咗慳假;萬料不到放完假後又要直踩多七日,今次係因為公司需要;然後我下個星期一要飛去公幹....我今次真係有做到虛脫嘅感覺...........

每一朝早鬧鐘一響,我感覺似從未瞓過咁;然後到真真正正起牀嗰一刻,我都要用極大嘅意志,叫自己嘅身體不再受高牀暖枕嘅誘惑,一枝箭咁衝去洗手間梳洗。原本化妝係應該因應住所着嘅衫嚟上色,我過去嗰七日所化嘅妝卻日日一色一樣,懶得襯。幸好我每日着嘅衫都唔同,otherwise我真係分唔出噚日嘅我同今日嘅我有乜嘢唔同........都係一樣咁疲憊不堪...........

星期一去公幹,行程緊凑。如果我唔得閑揾讀緊我個blog嘅你請千萬千萬不要見怪!

忙碌中幸好有阿Rod支持,搞掂咗好多家務同睌餐問題,叫我回家後可以快啲休息....仲有天父賜與我健康嘅身體,將工作續一完成....although still a long way to go,但我 靠 著 那 加 給 我 力 量 的 、 凡 事 都 能 作 !(腓4:13)

加油呀Irene!靠著主撑落去呀!

1 則留言:

匿名 說...

hey Irene.

Happy Happy Birthday!

Seems like you are on business trip woh.. where are you?

Enjoy your Big day wherever you are.

God Bless.

Anissa & Symond


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)