你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年7月29日星期日

講唔出有幾掛住你哋呀!!!

細個小學畢業時有過兩本記念卌, 裡面寫上好多美好既祝福話語, 或友誼永固既說話。但人越大, 就越明白自己嘅力量有幾細。有好多曾經甘苦與共既死黨, 都隨住時間嘅洪流自然流失。回憶嘅用處可能就係當人無法去圍繫住一段關係時嘅補償。難怪有好多人到年老時, 身邊未必有好多家人或朋友陪伴。回憶就仿似係好多老年人既最好伴侶。

每次返香港, 感覺永遠奇怪。當我一路忙碌咁應付現在式既人與事時, 我個腦卻又一路不由自住咁晌度與過去式奔馳。例如當我好enjoy咁同SOC嘅弟兄姐妹相聚晚飯時, 我那邊廂卻又不斷咁懷緬過去同大家一齊嘅時間: 一齊夾band, 一齊打牌, 一齊唱詩同敬拜, 仲有無盡渦心既分享...見面時嘅喜悅總係唔夠去cover離別時個份依依不捨。對朋友如是, 對家人更甚。難怪我每次返港時都係又愛又怕!

親愛既香港SOC弟兄姐妹, 多謝你地响百忙當中都全部出嚟一起相聚, 一個都無缺席! 我真係超感動! 多謝天父作我哋之間聯繫, 讓我哋可以無時無刻地為對方代禱。Terry & Sammie, 我會為你哋嘅工作同搬屋待禱; Antony & Polly, 我會為你哋沈長同忙碌嘅工作時間代禱; Ken & Lillian, 我會為你哋嘅工作環境代禱; Leslie & Shirley, 我會為你哋嘅屬靈生命同教會生活代禱。至於Brian....我希望你會enjoy同Terry & Sammie樓上樓下既neighbourhood啦 !


講唔出有幾掛住你哋呀!!!

2 則留言:

Unknown 說...

Thanks for MRS TPLW's sharing.. and looking forward to see TPLW in Nov.!!!

Irene Lau-Lau-Lau 說...

Dear Antony,

再一次多謝你幫我同TPLW買咗咁多嘢!無你依家一定無Wii打!!!

我哋都好想快啲返嚟同大家再'Hae'過!!!

-TPLW太座
PS:嗰blog係用部PDA寫架!嘻嘻!!!
=P


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)