你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年10月5日星期五

好的開始,是成功的另一半!

噚睌,我終於鼓起勇氣,從新pick up番我接近一年無掂過嘅織針同毛冷。

上年襯住媽咪探訪嘅時間,我虛心咁學習點樣鉤針編織。由於資質同領悟能力較低嘅關係,媽咪覺得我織到條頸巾已經好叻。好遺憾,我相信我將無能繼承我媽咪烹飪同編織嘅高超技術...

慈母手中線...

我將我第一條製成品 - 亦係不幸地手功最差嘅一條 - 送咗俾媽咪,然後緊接住老爺上年嘅大壽,我又膽粗粗咁織多一條嚟送俾佢。我覺得第二條絕對有明顯嘅進步 - 起碼係戴出街都應該唔會俾人笑。上年織完咗兩條之後,為防止眼盲或手部抽筋嘅關係,一停就停咗成年....


知道好快又回鄉探親嘅原固,我好希望能夠趕得及,織一條俾錫我如錫自己女一樣嘅奶奶。顏色係佢最鐘意嘅紫色,至於款色方面,亦因應住本人能力範圍嘅有限,將會係以幾時都咁潮嘅格仔為藍本。

好嘅開始,係成功嘅另一半!雖然仲有排織,但我會盡力趕功架喇!加油呀Irene!

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)