你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年9月28日星期五

美味海鮮,盡在Choir SOC!!!

倫敦蘇豪福音堂,果然係人才輩出!除咗有一大班會計師呀、建築師之外,連自稱業餘嘅弟兄姐妹煮起海鮮大餐得嚟,水準絕對有如海鮮酒家一樣!真係好正呀!!!

多謝Felix嘅愛心,容立衆多Choir弟兄姐妹嚟 '拆屋'!多謝晨早留留走去買新鮮靚海鮮嘅阿Vin同Alex! 多謝成日係廚屋煮個不停嘅阿Vin, Zoe同Yvonne!希望好快又再有一餐正嘢食啦!

3 則留言:

ahken 說...

Hmmmmm seeing the pictures reminds me of the old days back when BaLL was still playing music instead of mahjong and we were having fun with you guys every other night... miss you guys so much.

L 說...

見到你哋真係好開心! 好掛住你哋呀!Zoe笑得好甜呀! SOC Choir真係一個充滿愛同歡樂嘅群體,令人不捨同懷念。

Unknown 說...

Where are the Lobster photos?


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)