你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年9月27日星期四

一個百感交集嘅九月

九月,我無好似其它月份咁多寫blog.

九月....

雖然曾經病過 ,但感謝神此刻並無大礙。

雖然月頭阿Rod係腳筋曾經又痛又腫,但感謝神經黄牧師嘅醫冶祈禱後,神大大嘅醫冶同減輕咗阿Rod嘅不適。

雖然失去咗Fifi ,但深信佢係天父處有更好更開心嘅生活,加上眾弟兄姐妹嘅鼓勵同安慰,我感謝神賜與我同Fifi好多温馨嘅回憶。

雖然工作壓力大,但感謝神同時又有好多其它嘅飯局同弟兄姐妹嘅真誠分享,令到日子過得又開心又容易啲。

雖然知道Mary 好快搬走,但感謝神賜與愛佢嘅令一半同埋我哋好多一齊食晚飯嘅甜蜜時間


雖然最初好怕同細細佬一齊生活,但感謝神賜與我倆機會從新認識,叫我同阿Rod依家好期待細細佬下一次嘅再臨

雖然月頭靈命比較底落,但感謝神黄牧師嘅歸來,令我嘅靈命又得已從新振作

主啊!人生道路,有起有跌,有高有低;但感謝神, 神 豈 不 是 察 看 我 的 道 路 、 數 點 我 的 腳 步 呢 。 (伯31:4)

然 而 他 知 道 我 所 行 的 路 、 他 試 煉 我 之 後 、 我 必 如 精 金 。 (伯23:10)

神 使 他 們 安 穩 、 他 們 就 有 所 倚 靠 .神 的 眼 目 也 看 顧 他 們 的 道 路 。 (伯24:23)

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)