你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2011年9月22日星期四

Just in case...

Well, I don't think I will lose it...
However.. just in case if I DO lose it,
at least I have my blog as a backup record...

生日,每年都要過…
禮物,我亦年年叫佢唔使買…
但每一年當收到佢花盡心思,為搏紅顏一笑既精品時,
每一年我都為最好的生日禮物而感恩。

老公,
可以每年都平安地與你一齊過生日便是我最好的生日禮物。

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)