你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2011年9月22日星期四

人教B, 你教B 1

我同老公都慢慢開始留意身邊人教仔女既方法,也特別喜歡睇真人show如Suppernanny等節目。一路睇時一路係度諗:哇…如果呢個係我個仔/女既話咁就大鍋囉…

今日咁口岩俾我讀到一個媽媽得閒時諗定D野第時教囡時提自已既tips. 好笑之餘亦覺得好有道理喎…!

唔…等我都開始集低d將來教囝囡用既傻瓜ideas先!

出外飲食時如果發現碗入面有條頭髮/小菜虫,
請不要大驚小怪/尖叫/面容扭面/花容失色/向男伴求救….etc…

即其實煮食嘅温度呢,
一條頭髮或一條菜虫仔入面咩菌都會被煮死晒架啦,
挾走佢食埋碗野係一定唔會食得死你嘅。
之但係如果你真係接受唔到好想換過碗呢,
係可以嘅,
但請記住保持禮貌嘅態度同侍應交涉,
唔需要好似捉到姦情咁大件事嘅。
即如果食肆係有心整古你或者想整死你呢,
係應該唔會得一條頭髮或虫咁少嘅,
起碼都應該係一堆先合理。

整損手腳時請唔好用高八度嘅聲音嗌痛;

即如果你唔係受傷重到要入醫院治理個D,
咁嗌幾聲就夠架啦,
你身邊嘅人已經知你有幾痛,
同埋唔該用個低少少嘅聲調去嗌。
唔駛不停咁依依鞋鞋咁鞋足全日,
你會令身邊嘅人好想打鑊你的。

稚齡時嘅你請唔好要求搽指甲。

我實在係諗唔到有咩理由小朋友要搽指甲,
仲要係七彩連腳甲個隻。
我係唔會俾甲油你玩,
但如果你恨試到會嘗試用美術課嘅顏料黎油黑晒D指甲咁我又唔會阻你嘅,哈哈~

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)