你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2008年10月12日星期日

This is our GOD

一首最近十分感動我的歌。

幾句歌詞,簡單地敍述了我的神是一位怎樣的神。

我要單單敬拜衪!



Freely You gave it all for us
Surrendered Your life upon that cross
Great is Your love
Poured out for all
This is our God
Lifted on high from death to life
Forever our God is glorified
Servant and King
Rescued the world
THIS IS OUR GOD

1 則留言:

Unknown 說...

第一次响 Hillsong worship 時聽到呢首歌我已經好鐘意啦!嗰日唱咗幾首歌就係呢一首令我最深刻。多謝妳擺咗上妳個 Blog.


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)