你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2008年4月27日星期日

小小細胞的誕生

上個星期二,我响地鐵站內巧與Jacky。搭咗差唔多五年地鐵返工,第一次遇到熟人,真係好開心。

我同Jacky係途中分享咗好多,從中亦知道國語事工係我哋教會嘅需要有幾大。我唔知道係當中我可以幫到幾多,只祈求神會聆聽我哋嘅祈禱,繼續帶領同保守。

分享當中亦知道Jacky同我和阿Rod一樣,仲未揾到適合嘅cell group去參與。多謝天父賜比我好深刻嘅感動,皆因我同阿Rod都為咗揾cell group都搞咗好一段時間。既然我哋又住得咁近,點解我哋唔自己着手拓展一個呢?

我哋同時亦邀請咗Ada,Terrance & Jaycee一同參與。好開心Ada亦可以join我哋,Terrance & Jaycee要遲啲回覆。無論到最後答覆如何,我同阿Rod知道起碼已經有4個人,可以go ahead lu。

由搬屋嗰日開始,我同阿Rod都好希望所住之處可以被神祝福同榮耀到神。我同阿Rod仲未知道小組嘅帶領形式同埋方向將會係點,但卻深信神所賜與嘅感動,神自己會顯明同帶領。學黄牧師今日証道時講,最緊要係同神保持住親密嘅關係,同埋一顆願意順服嘅心,神嘅旨意必定會清楚話比佢所疼愛嘅兒女聽嘅!

沒有留言:


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)