你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^

你是我的愛子,我所喜悅的。 ^o^
This is my Son, whom I love; with him I am well pleased.

2007年11月17日星期六

終於都放假啦!!!

終於都放假啦!但係雖然未飛返屋企,已經預測到將會超忙!有好多嘢要做,好多人要見,仲將有好多嘢要pick up...

求神祢保守我同阿Rod嘅假期,賜與我倆智慧去好好善用。保守我哋嘅安全,無論去邊度,都感受到祢嘅平安;亦保守我哋嘅心懷意念,任何時候都會做祢嘅好見証!

2 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.


求祢以祢的真理引導我、教訓我.因為祢是救我的神.我終日等候祢。(詩篇25:5)